



Jak wygląda transport mojego zamówienia?
Transport odbywa się w warunkach chłodniczych samochodami chłodniami w kontrolowanej temperaturze 0-4 stopnie Celcjusza.
Każda ryba zapakowana jest szczelnie próżniowo a śledzie, sałatki i wędzonki zamykane w specjalne opakowania. Całość zamówienia ląduje w kartonie w specjalnym workim termicznym z odpowiednią ilością wkładów chłodniczych.
Tak zapakowane zamówienie nawet gdy nie ma Cię w domu może bezpiecznie czekać pod drzwiami nawet kilka godzin.
Czy ryby mogę zamówić w dowolne miejsce w Polsce?
Tak. Na terenie dużych miast ryby dostarczamy specjalną usługą DPD Food, natomiast wszędzie tam gdzie usługa nie sięga wysyłamy kurierem Inpost zabezpieczone odpowiednią ilością wkładów które utrzymujących idealną temperaturę dla ryb.
Kiedy spodziewać się swojego zamówienia?
Zostajesz na bieżąco informowany drogą mailową o postępach. Zamówienia zawsze wysyłamy w czwartki z dostawą na piątek.
Ważne jest aby śledzić komunikat u góry każdej strony informujący na które okienko zakupowe aktualnie składane jest zamówienie. Tzw licznik czasu który pokazuje w czasie rzeczywistym datę dostawy.
Co jeśli w mojej dostawie brakuje produktu?
Czasami może zdarzyć się iż w Twoim zamówieniu nie będzie jakiegoś produktu. Natura bywa przewrotna i czasami dzika ryba nie zawsze chce się złowić.
Bez paniki. Notujemy każdy brak i robimy zwrot według metody płatności do 3 dni roboczych.
Z moim zamówieniem nic się nie dzieje - nie dostałem informacji o zmianie statusu.
Bez paniki. Po e-mailu z przyjęciem do realizacji dostaniesz maila w czwartek miedzy 16-20 godzina iz Twoja paczka zaczęła podróż gdy sortownia zaktualizuje statusy. Wtedy tez dostaniesz list przewozowy i link do śledzenia.