Zamów i opłać zamówienie do poniedziałku (00.XX) do godziny 9:00, a świeżą rybę otrzymasz w czwartek (00.XX) Pozostało 0 dni 0 godz. 0 min. 00 sek.
Bestsellery
Oryginalny Matjas holenderski
Oryginalny Matjas holenderski
28,90 zł
szt.
Pstrąg świeży patroszony
Pstrąg świeży patroszony
19,90 zł
szt.
Łosoś dziki
Łosoś dziki
82,00 zł
szt.
Makrela wędzona
Makrela wędzona
15,90 zł
szt.
Dorada patroszona  sztuka
Dorada patroszona sztuka
37,00 zł
szt.
Łosoś norweski
Łosoś norweski
64,00 zł
szt.
Pikantna zupa rybna 900ml
Pikantna zupa rybna 900ml
24,00 zł 22,00 zł
szt.
Polędwica z dorsza
Polędwica z dorsza
64,00 zł
szt.
Makrela świeża tusza
Makrela świeża tusza
17,90 zł
szt.
Stek z tuńczyka bluefin świeży 250g
Stek z tuńczyka bluefin świeży 250g
69,00 zł
szt.
Halibut filet ze skórą
Halibut filet ze skórą
74,90 zł
szt.
Limanda (sola) filet
Limanda (sola) filet
49,00 zł
szt.
Promocje
Pikantna zupa rybna 900ml
Pikantna zupa rybna 900ml
24,00 zł 22,00 zł
szt.
Zestaw degustacyjny włoskich serów
Zestaw degustacyjny włoskich serów
109,00 zł 99,00 zł
szt.
Pakiet degustacyjny ryb wędzonych! HIT
Pakiet degustacyjny ryb wędzonych! HIT
99,00 zł 89,00 zł
szt.
Pytania i odpowiedzi

 

Jak wygląda transport mojego zamówienia? 

Transport odbywa się w warunkach chłodniczych samochodami chłodniami w kontrolowanej temperaturze 0-4 stopnie Celcjusza. 

Każda ryba zapakowana jest szczelnie próżniowo a śledzie, sałatki i wędzonki zamykane w specjalne opakowania. Całość zamówienia ląduje w BOX termiczny z odpowiednią ilością wkładów chłodniczych. 

Tak zapakowane zamówienie nawet gdy nie ma Cię w domu może bezpiecznie czekać pod drzwiami nawet kilka godzin. 

Czy ryby mogę zamówić w dowolne miejsce w Polsce? 

Tak. Na terenie dużych miast ryby dostarczamy specjalną usługą DPD Frost, natomiast wszędzie tam gdzie usługa nie sięga wysyłamy kurierem zabezpieczone odpowiednią ilością wkładów utrzymujących idealną temperaturę dla ryb. 

Kiedy spodziewać się swojego zamówienia?

Zostajesz na bieżąco informowany drogą mailową o postępach. Zamówienia zawsze wysyłamy w czwartki z dostawą na piątek. Wyjątkiem jest Kraków i Katowice gdzie klient zamówienie otrzymuje w czwartek pomiędzy godziną 16-20. 

Ważne jest aby śledzić komunikat u góry każdej strony informujący na które okienko zakupowe aktualnie składane jest zamówienie. 

Co jeśli w mojej dostawie brakuje produktu?

Czasami może zdarzyć się iż w Twoim zamówieniu nie będzie jakiegoś produktu. Natura bywa przewrotna i czasami dzika ryba nie zawsze chce się złowić :)

Bez paniki. Notujemy każdy brak i robimy zwrot według metody płatności do 3 dni roboczych. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl