Zamów i opłać zamówienie do poniedziałku (00.XX) do godziny 9:00, a świeżą rybę otrzymasz w piątek (00.XX) Pozostało 0 dni 0 godz. 0 min. 00 sek.
Promocje
Ostrygi holenderskie koszyk 12 sztuk
Ostrygi holenderskie koszyk 12 sztuk

99,00 zł

Cena regularna: 149,00 zł

Najniższa cena: 149,00 zł
szt.
Produkt dnia
Oryginalny Matjas holenderski
Oryginalny Matjas holenderski

31,90 zł

szt.
Makrela wędzona dzika
Makrela wędzona dzika

16,90 zł

szt.
Łosoś norweski wędzony na zimno
Łosoś norweski wędzony na zimno

59,00 zł

szt.
Łosoś norweski
Łosoś norweski

59,00 zł

szt.
Pstrąg świeży patroszony
Pstrąg świeży patroszony

21,90 zł

szt.
Pikantna zupa rybna 818ml
Pikantna zupa rybna 818ml

21,90 zł

szt.
Anchois - filety Sardeli
Anchois - filety Sardeli

28,90 zł

szt.
Pasztet z łososia z foremki
Pasztet z łososia z foremki

44,90 zł

szt.
Łosoś wędzony i grillowany
Łosoś wędzony i grillowany

49,90 zł

szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Pytania i odpowiedzi

 

Jak wygląda transport mojego zamówienia? 

Transport odbywa się w warunkach chłodniczych samochodami chłodniami w kontrolowanej temperaturze 0-4 stopnie Celcjusza. 

Każda ryba zapakowana jest szczelnie próżniowo a śledzie, sałatki i wędzonki zamykane w specjalne opakowania. Całość zamówienia ląduje w BOX termiczny z odpowiednią ilością wkładów chłodniczych. 

Tak zapakowane zamówienie nawet gdy nie ma Cię w domu może bezpiecznie czekać pod drzwiami nawet kilka godzin. 

Czy ryby mogę zamówić w dowolne miejsce w Polsce? 

Tak. Na terenie dużych miast ryby dostarczamy specjalną usługą DPD Frost, natomiast wszędzie tam gdzie usługa nie sięga wysyłamy kurierem zabezpieczone odpowiednią ilością wkładów utrzymujących idealną temperaturę dla ryb. 

Kiedy spodziewać się swojego zamówienia?

Zostajesz na bieżąco informowany drogą mailową o postępach. Zamówienia zawsze wysyłamy w czwartki z dostawą na piątek. Wyjątkiem jest Kraków i Katowice gdzie klient zamówienie otrzymuje w czwartek pomiędzy godziną 16-20. 

Ważne jest aby śledzić komunikat u góry każdej strony informujący na które okienko zakupowe aktualnie składane jest zamówienie. 

Co jeśli w mojej dostawie brakuje produktu?

Czasami może zdarzyć się iż w Twoim zamówieniu nie będzie jakiegoś produktu. Natura bywa przewrotna i czasami dzika ryba nie zawsze chce się złowić :)

Bez paniki. Notujemy każdy brak i robimy zwrot według metody płatności do 3 dni roboczych. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl