Zamów i opłać zamówienie do poniedziałku (00.XX) do godziny 9:00, a świeżą rybę otrzymasz w piątek (00.XX) Pozostało 0 dni 0 godz. 0 min. 00 sek.

 🧊 Paczki zabezpieczone termicznie🥶 Darmowa Dostawa powyżej 280zł 🆓🚚

 🚨 Uwaga! Z powodu majówki zamówienia składane są z wysyłka na 9.05! W ramach rekompensaty za długi czas łapcie kod: MAJOWKA i -10% RABATU!🌸🐟 
 

Promocje
Kalmar Francja świeży 1 kg
Kalmar Francja świeży 1 kg

199,00 zł

Cena regularna: 219,00 zł

Najniższa cena: 219,00 zł
szt.
Produkt dnia
Śledź po królewsku
Śledź po królewsku

17,99 zł

szt.
Koreczki śledziowe po kaszubsku
Koreczki śledziowe po kaszubsku

17,99 zł

szt.
Koreczki śledziowe po chłopsku
Koreczki śledziowe po chłopsku

17,99 zł

szt.
Oryginalny Matjas holenderski
Oryginalny Matjas holenderski

32,90 zł

szt.
Makrela wędzona dzika na gorąco
Makrela wędzona dzika na gorąco

16,90 zł

szt.
Łosoś norweski wędzony na zimno
Łosoś norweski wędzony na zimno

59,00 zł

szt.
Łosoś norweski
Łosoś norweski

63,90 zł

szt.
Pstrąg świeży patroszony
Pstrąg świeży patroszony

21,90 zł

szt.
Pikantna zupa rybna 818ml
Pikantna zupa rybna 818ml

21,90 zł

szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Pytania i odpowiedzi

 

Jak wygląda transport mojego zamówienia? 

Transport odbywa się w warunkach chłodniczych samochodami chłodniami w kontrolowanej temperaturze 0-4 stopnie Celcjusza. 

Każda ryba zapakowana jest szczelnie próżniowo a śledzie, sałatki i wędzonki zamykane w specjalne opakowania. Całość zamówienia ląduje w kartonie w specjalnym workim termicznym z odpowiednią ilością wkładów chłodniczych. 

Tak zapakowane zamówienie nawet gdy nie ma Cię w domu może bezpiecznie czekać pod drzwiami nawet kilka godzin. 

Czy ryby mogę zamówić w dowolne miejsce w Polsce? 

Tak. Na terenie dużych miast ryby dostarczamy specjalną usługą DPD Food, natomiast wszędzie tam gdzie usługa nie sięga wysyłamy kurierem Inpost zabezpieczone odpowiednią ilością wkładów które utrzymujących idealną temperaturę dla ryb. 

Kiedy spodziewać się swojego zamówienia?

Zostajesz na bieżąco informowany drogą mailową o postępach. Zamówienia zawsze wysyłamy w czwartki z dostawą na piątek.  

Ważne jest aby śledzić komunikat u góry każdej strony informujący na które okienko zakupowe aktualnie składane jest zamówienie. Tzw licznik czasu który pokazuje w czasie rzeczywistym datę dostawy.

Co jeśli w mojej dostawie brakuje produktu?

Czasami może zdarzyć się iż w Twoim zamówieniu nie będzie jakiegoś produktu. Natura bywa przewrotna i czasami dzika ryba nie zawsze chce się złowić.

Bez paniki. Notujemy każdy brak i robimy zwrot według metody płatności do 3 dni roboczych. 

Z moim zamówieniem nic się nie dzieje - nie dostałem informacji o zmianie statusu. 

Bez paniki. Po e-mailu z przyjęciem do realizacji dostaniesz maila w czwartek miedzy 16-20 godzina iz Twoja paczka zaczęła podróż gdy sortownia zaktualizuje statusy. Wtedy tez dostaniesz list przewozowy i link do śledzenia. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl