
- Młode śledzie i matjasy
- Pakiety degustacyjne
- Ryby świeże
- Ryby wędzone
- Owoce morza
- Ostrygi
- Morskie wodorosty i rośliny
- Produkty włoskie
- Mięso
- Kawiory
- Śledzie i koreczki
- Garmażerka rybna
- Perełki kapitana
- Kiszonki i zakwasy
- Nabiał ekologiczny
- Oliwa i oliwki
- Przystawki
- Przyprawy i sushi
- Pozostałe
- Wkłady żelowe
Nowości
Promocje



219,00 zł
Cena regularna:
229,00 zł

29,90 zł
Cena regularna:
32,90 zł


17,99 zł

17,99 zł

17,99 zł

29,90 zł
Cena regularna:
32,90 zł

16,90 zł

59,00 zł

63,90 zł

21,90 zł

21,90 zł



W celu zgłoszenia reklamacji Prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:
Zgłoszenie reklamacji może nastąpić m.in. poprzez wysłanie reklamacji drogą mailową.
adres e-mail: shop@kapitankonrad.pl
Reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni od dnia złożenia reklamacji towarów. O decyzji zostaną Państwo powiadomieni drogą mailową lub telefoniczną.
Sprzedawca informuje Państwa o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie przez Państwa po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Klienta będącego konsumentem, chcącego skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.